FAQ

czyli wszystko to, o co chcielibyście zapytać

JAKA JEST MINIMALNA ILOŚĆ ZAPROSZEŃ, BY MÓC ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Minimalna ilość zamówienia to 20szt. W wyjątkowych sytuacjach przymykamy na to oko. Napisz do nas – coś wymyślimy!

CZY MOŻEMY ZAMÓWIĆ PRÓBKI ZAPROSZEŃ?

Oczywiście. Próbki wysyłamy z losowo wybranym tekstem i kolorystyką.

Koszt próbki to koszt zaproszenia + koszt wysyłki.

Próbki zamówisz tutaj

CZY DO ZAPROSZENIA DOŁĄCZONA JEST KOPERTA?

Zazwyczaj w ramach ceny zaproszenia jest koperta zwykła biała/ecru. Inny rodzaj (z papieru czerpanego, z kalki, ekologiczne, kolorowe) są dodatkowo płatne. Prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem danego wzoru zaproszenia – tam znajdziecie najpełniejsze informacje, co dany zestaw zawiera.

CZY MOŻLIWA JEST PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ?

Oczywiście!

CZY PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ JEST DODATKOWO PŁATNA?

Nie – personalizacja zaproszeń jest w cenie zamówienia. Możemy pochwalić się własnym parkiem maszyn drukujących. Każdy etap zamówienia przygotowywany jest w naszej pracowni i nie ma konieczności angażowania do drukowania innych podwykonawców.

JAK PRAWIDŁOWO PRZYGOTOWAĆ LISTĘ GOŚCI?

W celu wykonania personalizacji prosimy o przygotowanie listy gości i przesłanie w oddzielnym pliku zatytułowanym właśnie „Lista Gości”.

Lista powinna być w formie odmienionej wraz z wybranymi formami grzecznościowym, np. Sz.P. Katarzynę i Jana Kowalskich, Kochaną Babcię Stanisławę. Możliwe jest także niestosowanie form oficjalnych – być może chcecie przygotować swoje zaproszenia w mniej oficjalnej formie.

Przypominamy, że zazwyczaj na pierwszym miejscu widnieje imię kobiety, a dopiero potem mężczyzny.

Imiona i nazwiska są kopiowane bezpośrednio do wydruku, zatem prosimy o baczne sprawdzenie i wyeliminowanie błędów. Wiążąca jest lista gości, którą otrzymujemy od Państwa.

Prosimy o niedosyłanie nam dodatkowych nazwisk w kolejnych mailach. W przypadku, gdy zauważycie błąd w wysłanej już liście, bądź chcecie dołączyć kolejne osoby – prosimy o przesłanie nowej, pełnej i poprawionej listy.

W  przypadku rezygnacji z personalizacji Gości, zostawiamy miejsce na samodzielne wpisanie nazwisk – wykropkowane bądź puste.

Kilka ważnych zasad:

– każde nazwisko do personalizacji zaproszeń powinno być wpisane w oddzielnej linijce po wciśnięciu klawisza „enter”,

– nie numeruj, nie pogrubiaj osób zawartych na liście,

– pierwsza litera imienia i nazwiska musi być wielka,

– pamiętaj o polskich znakach i interpunkcji,

– nie wstawiaj dwóch spacji między słowami, usuń niepotrzebne znaki,

– wyraźnie rozgranicz listę gości na ślub i wesele i na sam ślub,

– przygotuj plik w wersji edytowalnej (Microsoft Word, Excel). Nie akceptujemy plików w rozszerzeniu .pdf czy .jpg

CZY MOŻEMY ZAMÓWIĆ ZAPROSZENIA BEZ PERSONALIZACJI?

Oczywiście, taką informację należy zamieścić w formularzu. Z doświadczenia wiemy, iż warto zakupić kilka sztuk dodatkowych „pustych” zaproszeń dla nieprzewidzianych gości. Dodruk zaproszeń wiąże się z dodatkowym kosztem wysyłki oraz koniecznością zakupu powyżej 20szt.

CZY MOGĘ EDYTOWAĆ LISTĘ GOŚCI JUŻ PO WYSŁANIU?

W trakcie etapu projektowego możecie nanieść zmiany w liście gości. W takiej sytuacji prosimy o przysłanie na nasz adres mailowy nowy plik z uzupełnioną/zmodyfikowaną listą gości. Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy w realizacji przy dosyłaniu pojedynczych nazwisk w treści maila czy na Facebooku.

JAK MAMY PRZYGOTOWAĆ TEKST?

Tekst przysyłają nam Państwo w oddzielnym pliku zatytułowanym „tekst zaproszenia”. Może być on skopiowany z naszych propozycji – powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe w odmienionej formie, wybraną sentencję, ew. wierszyki o kwiatach/prezentach oraz formułkę o potwierdzeniu przybycia wraz z numerami telefonów.

Oznacza to, że w odpowiednich miejscach we wzorach przesłanych przez nas wpisujecie wszelkie informacje osobisto-personalne. Możliwy jest też własny tekst bądź uwagi dotyczące modyfikacji treści i formy przedstawionych przez nas propozycji.

Prosimy, aby zwrócić uwagę, by tekst nie był napisany literami drukowanymi – w takim przypadku zostanie on wydrukowany w formie, w jakiej go otrzymaliśmy.

Nie ingerujemy w przysłane teksty, nie poprawiamy błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy stylistycznych. Tekst drukujemy w postaci, w jakiej od Was otrzymaliśmy. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za formę, czy ewentualne błędy w nim zawarte. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wszelkie literówki, błędy ortograficzne, stylistyczne czy merytoryczne.

Możliwy jest wydruk zaproszeń w wersji obcojęzycznej na podstawie przygotowanego przez Państwa tekstu – nie dokonujemy tłumaczeń językowych.

Po ostatecznej akceptacji edycja tekstu nie będzie możliwa.

Po każdej naniesionej poprawce każdorazowo sprawdź poprawności tekstu i wychwyć ewentualne „literówki”. Mogą one pojawić się podczas edycji i rozmieszczenia tekstu, nawet w sytuacji, gdy przesłany tekst nie zawierał niedociągnięć. Błędy, które zostaną zauważone po ostatecznej akceptacji, nie podlegają reklamacji.

Pamiętajcie, aby tekst nie był za długi. Jeżeli chcecie umieścić dodatkowe informacje – zdecydujcie się na dodatkowe karteczki. Zaproszenie powinno być przejrzyste i czytelne – zbyt duża ilość tekstu zaburza te proporcje.

CZY MOŻLIWA JEST PERSONALIZACJA KOPERT?

Tak, jest możliwa. Koszt od 1,50zł/szt. w zależności od formy i techniki personalizacji.

JAK PRZYGOTOWAĆ LISTĘ GOŚCI NA PERSONALIZACJĘ KOPERT?

Jeżeli zdecydowaliście się na personalizację kopert – przygotowujecie listę w mianowniku, czyli: Sz. P. Katarzyna i Jan Kowalscy.

CZY W RAMACH JEDNEGO ZAMÓWIENIA MOGĘ WYRÓŻNIĆ ZAPROSZENIA NA SAM ŚLUB (ZAWIADOMIENIA) I ZAPROSZENIA NA ŚLUB I WESELE. CZY PONOSZĘ DODATKOWE KOSZTY?

Oczywiście, możliwe jest takie zróżnicowanie. Nie ma w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów.

CZY MOŻEMY ZAMÓWIĆ ZAPROSZENIA W INNYCH JĘZYKACH? CZY JEST TO DODATKOWO PŁATNE?

Tak, możemy przygotować projekt obcojęzyczny – musicie jedynie przygotować odpowiednie teksty, uwzględniając wybrany język. Przy wypełnianiu formularza rozgraniczacie, ile ma być zaproszeń z danego języka.

Natomiast nie tłumaczymy tekstów i nie przekładamy je na inne języki. Tekst jest drukowany w formie, jaką od Was otrzymujemy.

Przygotowanie zaproszeń w innych wersjach językowych nie jest dodatkowo płatne – jest to w cenie zamówienia.

CZY MOŻLIWE JEST NANIESIENIE WŁASNEJ GRAFIKI?

Jest możliwe wydrukowanie grafiki otrzymanej od Was – po uprzednim zaakceptowaniu jej przez naszego grafika i określeniu ewentualnej dopłaty. Grafika musi być przygotowana prawidłowo pod względem technicznym i umożliwiać bezproblemowy wydruk. Nie ingerujemy w przysłany plik.

W przypadku gdy obraz graficzny będzie złej jakości, o niepoprawnej rozdzielczości – będziemy musieli odmówić. Nie poniesiemy odpowiedzialności za wydruk, który nie będzie spełniał naszych standardów.

CZY MOŻLIWY JEST WYDRUK PROJEKTU PRZYGOTOWANEGO PRZEZ NAS?

Niestety nie podejmujemy się druku projektów już przygotowanych. Zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem papeterii ślubnej, zaczynając od projektu według naszej stylistyki, wrażliwości i poczucia estetyki. Jeżeli zależy Wam na zaproszeniach z naszej firmy, ale w 100% dopasowanych do Was – polecamy projekt indywidualny. Zobacz więcej informacji dot. projektu indywidualnego.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI ZAPROSZENIA?

Tak – jeżeli tylko istnieje możliwość techniczna, możemy zmienić rozmiar zaproszenia, formę (rozkładane/pojedyncze karty), font, grafikę itp. Musimy ustalić, czy taka zmiana będzie w ramach ceny zaproszenia. Może się zdarzyć, że zamówienie będzie wymagało nowej wyceny wzoru zaproszenia.

KIEDY MAMY UIŚCIĆ ZAPŁATĘ?

Po otrzymaniu od Was wypełnionego formularza wysyłamy wycenę. Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy projektowanie.

A CO, GDY MOJEGO PYTANIA TUTAJ NIE MA?

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoją wątpliwość czy zapytanie - napisz do nas! Nie ma pytania, na które nie znajdziemy odpowiedzi. Wiesz, gdzie nas znaleźć - info@galeriazaproszen.pl

W JAKIM CZASIE OTRZYMAM PROJEKT DO AKCEPTACJI?

Projekt otrzymują Państwo w przeciągu 3 dni roboczych liczonych od zaksięgowania wpłaty.

JAKI JEST TERMIN OTRZYMANIA ZAPROSZEŃ?

Maksymalny czas to 14 dni robocze. Staramy się, by jak najszybciej zaproszenia trafiały w Wasze ręce!

Tutaj jednak muszę doprecyzować… Nasze zaproszenia wykonujemy ręcznie, z niezwykłą dokładnością i skupieniem się na każdym detalu. Nie jesteśmy drukarnią, nie drukujemy na akord samego obrazu z pliku. Zamawiając papeterię u nas – masz pewność, że otrzymasz nie tylko złożony papier, ale serce, które w nim zostawiliśmy. Aby dokonać tego wszystkiego, potrzebny jest czas. Nie pytaj, proszę „kiedy będzie wysyłka” przed upływem 14 dni roboczych. Takie ponaglenie wpływa bardzo demotywująco na nas. Uwierz, że nam też zależy, abyście jak najszybciej otrzymali gotowe zamówienie.

Z JAKICH ETAPÓW SKŁADA SIĘ PROCES ZAMÓWIENIA?

Zamówienie rozpoczyna się w chwili otrzymania od Was prawidłowo wypełnionego formularza. My przygotowujemy projekt zaproszenia/dodatków w przeciągu 3 dni roboczych. Po Waszej akceptacji przystępujemy do realizacji. Od tego czasu potrzebujemy 14 dni robocze, aby przygotować dla Was papeterię idealną!

KIEDY POWINNIŚMY ZAMÓWIĆ ZAPROSZENIA?

Tak naprawdę nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie. Są różne okoliczności, możliwości czasowe i sytuacje, które nie jesteście w stanie przewidzieć. Zamawiacie zaproszenia rok/dwa lata przed ślubem, ale i też 3 miesiące przed samą uroczystością. Pamiętajcie też o czasie przygotowania zaproszeń.

CZY JEST MOŻLIWA SZYBSZA REALIZACJA NASZEGO ZAMÓWIENIA?

Zaproszenia realizowane są według kolejności zgłoszeń. Staramy się jak najszybciej realizować zamówienie, jednak perfekcyjne ich wykonanie wymaga od nas nakładu czasu. Jeżeli wyjątkowo mocno zależy Wam na otrzymaniu gotowej papeterii szybciej niż czas założony w naszym regulaminie, możecie skorzystać z USŁUGI EXPRESS.

CZYM JEST USŁUGA EXPRESS?

Usługa express to skrócony czas realizacji do 7 dni roboczych. W ustalonych indywidualnie przypadkach i mając na uwadze aktualną w danym czasie intensywność pracy, możemy zaproponować Wam szybsze wykonanie zamówienia. Natomiast musicie liczyć się z tym, że końcowa całościowa kwota wzrośnie o 40%. Związane jest to z tym że Wasze zamówienie zostanie wykonane po godzinach pracy bądź w dni weekendowe. Każdego Klienta traktujemy tak samo i byłoby to nieuczciwe, gdybyśmy zamówienie dodatkowo opłacone wykonywali w czasie, który powinien być poświęcony dla kogoś innego.

CZY MOŻLIWY JEST DODRUK NASZYCH ZAPROSZEŃ JUŻ PO OTRZYMANIU GOTOWEJ REALIZACJI?

Tak, natomiast pamiętajcie, że minimalna ilość to 20szt. Dlatego też zawsze namawiamy do zamówienia większej ilości „pustych” zaproszeń na wszelkie nieprzewidziane wydarzenia.

CZY MOŻEMY ZWRÓCIĆ OTRZYMANE ZAPROSZENIA?

Jeżeli zaproszenia nie posiadają błędów wynikających z naszej winy, nie ma możliwości zwrotu zaproszeń. Wynika to z faktu, że przygotowywane są one na indywidualne zamówienie, wydrukowane z konkretnymi danymi. Po zrealizowaniu zlecenia nie ma możliwości rezygnacji z niego (zwrotu wydrukowanych i wykonanych zaproszeń).

CO W PRZYPADKU, GDY PO OTRZYMANIU PROJEKTU REZYGNUJEMY Z REALIZACJI U WAS?

W sytuacji, gdy projekt jest już gotowy – naliczamy Państwu opłatę za przygotowanie projektu. Jest to kwota 249 zł.

CO W PRZYPADKU, GDY ZAPROSZENIE ZAWIERA BŁĘDY?

W przypadku, gdy wynika ono z danych, które otrzymaliśmy od Klienta, koszt dodruku zaproszeń + koszt wysyłki ponosi Klient. Gdy jest to nasze niedopatrzenie – przygotowujemy błędne zaproszenia/dodatki raz jeszcze i wysyłamy na nasz koszt.

CO OBEJMUJE KOSZT WYSYŁKI?

Koszt ten obejmuje koszt wysyłki podany przez danego przewoźnika + koszty zapakowania i zabezpieczenia zaproszeń.

CZY WYSYŁAMY ZAPROSZENIA ZAGRANICĘ?

Tak, po uprzednim sprawdzeniu i ustaleniu kosztów.

CZY JEST MOŻLIWA WIZYTA W WASZEJ PRACOWNI?

Zważywszy na sprzedaż wyłącznie internetową, nie praktykujemy takich wizyt w naszej pracowni. W wyjątkowych okolicznościach możemy umówić się na odbiór osobisty czy spotkanie w zaprzyjaźnionej kawiarni.

DLACZEGO NIE MOGĘ DODZWONIĆ SIĘ DO WAS?

W sezonie ślubnym cały swój czas przeznaczamy na realizację zamówień, by jak najszybciej trafiły one do właścicieli. Dlatego też czasami nie mamy jak odebrać dzwoniącego telefonu. Pracujemy od pn–pt od godz. 8-16. I najszybciej będzie jak napiszesz do nas maila – skrzynkę sprawdzamy na bieżąco, nawet po godz. pracy.

JAK NAJSZYBCIEJ MOŻEMY SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Mailowo. Odbieramy maile na bieżąco i staramy się od razu odpisywać.

CZY MOŻEMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WAMI W WEEKEND I DNI WOLNE OD PRACY?

Możliwy jest kontakt mailowy. Natomiast nie obiecujemy, ze odpiszemy od razu. Bądź cierpliwy – na pewno nie pominiemy Twojej weekendowej wiadomości.

CZY MOŻEMY OTRZYMAĆ RABAT BĄDŹ NEGOCJOWAĆ CENĘ?

Akcje promocyjne planujemy z dużym wyprzedzeniem i pojawiają się one kilka razy w roku – zazwyczaj między sezonami ślubnymi. Niestety nie negocjujemy cen. Prosimy o niestawianie nas w takiej sytuacji. Natomiast jesteśmy otwarci na dostosowanie kolekcji zaproszeń do Waszych potrzeb.

MAMY OKREŚLONY BUDŻET - CZY MOŻECIE NAM COŚ ZAPROPONOWAĆ?

Tak, możemy dostosować nasze kolekcje do Waszych finansowych możliwości. Natomiast prosimy o rozwagę – pracujemy na wyselekcjonowanych materiałach, dbamy o jakość i estetykę materiałów. Na pewno nie wykonamy zaproszeń, schodząc z jakości, którą od lat budujemy.

KIEDY MUSIMY ZAMÓWIĆ DODATKI ŚLUBNE?

Minimum 3 tyg. przed ślubem musimy mieć już wszelkie informacje na temat Waszych dodatków. Jest to bardzo ważne! Czas przedślubny będzie wystarczająco stresujący i zaginiona paczka na poczcie 3 dni przed weselem nie jest tym, czego życzą sobie Pary Młode.

JAK PRZYGOTOWAĆ LISTĘ GOŚCI NA WINIETKI?

Na liście uwzględniacie każda osoba oddzielnie, np. Katarzyna Kowalska (enter)Jan Kowalski (enter) itd.

CZY WYKONUJECIE INNE USZLACHETNIENIA PAPIERU, NP. ZŁOCENIE, LETTERPRESS?

Tak, przedstaw nam swój pomysł! Jeżeli będzie wpisywał się w nasz styl – rozpoczniemy współpracę.

MAMY SWÓJ POMYSŁ I CHCIELIBYŚMY WYKONAĆ PROJEKT INDYWIDUALNY. CZY JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ?

Tak – zapraszamy! Koszt projektu indywidualnego to 249zł.

Napisz do nas na info@galeriazaproszen i przedstaw wizję Waszych idealnych zaproszeń.

CZY WSZYSTKO WYKONUJECIE WE WŁASNEJ PRACOWNI?

Tak! Od pierwszego maila wysłanego do nas możecie mieć pewność, że będziemy zajmować się Waszym projektem kompleksowo! Zbyt dużo emocji i stresu dostarcza mi zlecanie zadań innym podwykonawcom, dlatego też na przestrzeni lat zbudowaliśmy zaplecze maszynowe w sposób, który pozwala na pełną indywidualność i swobodę. Projektujemy, drukujemy, tniemy i bindujemy na profesjonalnych urządzeniach, które znajdują się w pracowni. A za chwilę także będziemy złocić.

PROJEKTUJEMY PAPETERIĘ IDEALNĄ DLA WAS!

Instagram

Obserwuj nas